جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه اهرم

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه ریحانة النبی(س) اهرم از برگزاری نشستی با موضوع «نقش زن در مدیریت اقتصادی خانواده در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست «نقش زن در مدیریت اقتصادی خانواده در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» به مناسبت هفته پژوهش، در مدرسه ریحانه النبی(س) با حضور حجت الاسلام حبیب پهلو زاده، امام جمعه شهر اهرم، مدیر و معاونین این مدرسه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام پهلو زاده ضمن گرامیداشت هفته تحقیق و پژوهش گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، تمدن سازی و تحقق جامعه نوین اسلامی و رسیدن به این آرمان بزرگ انقلاب اسلامی با حذف تمدن غربی تحقق خواهد یافت؛ چرا که تمدن غربی باعث انحطاط و منحرف شدن بشریت ازمسائل اعتقادی، انسانی و بروز مشکلات فرهنگی، فکری و اقتصادی برای مردم شده است.

وی افزود: وقتی سبک زندگی اسلامی باشد نقش زنان و مادران قطعا در جامعه از تأثیرات بسزایی برخوردار است و از همین جهت زنان و مادران با ایمان برای رسیدن به این امر مهم و نقش تعیین کننده می توانند زمینه این مسأله را تحقق نمایند و فرزندانی با اعتقادات صحیح تربیت کنند.

امام جمعه اهرم در پایان گفت: این نقش زن و مادر خانواده است که می تواند با فراهم نمودن فضایی مناسب و با این اعتقاد که خداوند رزاق است و به دور از هر گونه اسراف، چشم و هم چشمی و بدون فشارهای اقتصادی بر همسر و با قناعت که گنجی تمام نشدنی است در اقتصاد خانواده موثر باشند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha