پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر مدرس خواهران کنگان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان کنگان با تجلیل از اقدامات ارزشمند معاونت پژوهش این مدرسه گفت: پژوهش و تحقیق در حل معضلات جامعه نقشی اساسی و تعیین کننده دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، سیده زهرا موسوی، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان کنگان به مناسبت هفته پژوهش از معاون پژوهشی این مدرسه خانم شیرین شهامتی فرد و همکار پژوهشی وی خانم کبری بحرینی تجلیل و از زحمات آنان قدردانی کرد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان کنگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار گیرد»، گفت: اهمیت و جایگاه پژوهش در هر علمی بر کسی پوشیده نیست و برای اینکه یک طلبه بتواند علم حوزوی گسترش دهد نیاز به تحقیق و پژوهش دارد، چون این دو عنصر در حل معضلات جامعه نقشی اساسی و تعیین کننده دارند .

وی اظهار کرد: طلاب بدون کار پژوهشی نمی توانند به پیشرفت جامعه کمکی کنند. مشکلات موجود در جامعه ی امروز با پژوهش قابل هضم و حل است و به این خاطر حوزه های علیمه بدون برخورداری از کار پژوهشی نمی توانند تحول و تغییر مثبتی در جامعه ایجاد کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان کنگان افزود: تحقیق و پژوهش، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر حل مشکلات، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت تحقیق وپژوهش را در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت به جامعه استفاده ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha