سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست هم اندیشی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/نمانیدگان و فضلای طلاب کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با مسئولان ارشد استان خواستار حل مشکلات حوزه های علمیه و طلاب و روحانیون استان شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج ،نشست هم اندیشی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و استاندار با مجمع طلاب استان در قم برگزار شد .

در این نشست حجت الاسلام علی امینی اطهر، مسئول قرارگاه حوزه انقلابی، با اشاره به برخی مشکلات طلاب استان از جمله در بحث مسکن خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

وی با اشاره به خدمات خالصانه طلاب و روحانیون در روستاهای استان و رسالت سنگین تبلیغی، بر ضرورت حل مشکلات مبلغان تاکید کرد.


 مسئول قرارگاه حوزه انقلابی با اشاره به برخی مشکلات مدارس علمیه استان اشاره کرد و گفت: ساماندهی مدارس علمیه یاسوج و همچنین احداث اردوگاه در دستور کار قرار بگیرد، چرا که حوزه های علمیه استان از لحاظ سخت افزاری بسیار ضعیف هستند.

طلاب پژوهشگر و فعال در امر تحصیل و تدریس حمایت شوند

 بهادری، عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست خواستار کمک ویژه برای ساخت و تکمیل ساختمان مجمع طلاب شد و گفت: باید طلاب پژوهشگر و فعال در امر تحصیل و تدریس در استان نیز حمایت شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه استان ۱۰ گروه تبلیغی ثبت شده دارد، لازم است از این گروه ها و مبلغان حمایت شود.

تخصص و تعهد فدای حزب بازی و فامیل گرایی نشود

حجت الاسلام سید احمد اسلامی، نماینده طلاب کهگیلویه نیز گفت: در بکارگیری مدیران اجرایی استان و شهرستانها، تخصص و تعهد فدای حزب بازی و فامیل گرایی نشود.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر در استخدام‌های استان چه رسمی و پیمانی و چه قراردادی و شرکتی پارتی بازی حرف اول را می زند.

این نماینده مجمع طلاب استان افزود: عدم پیگیری مسئولان استانی در بحث سرمایه گذاری کلان موجب رکود صنعتی و نتیجه آن بیکاری و منتج به فقر و بزهکاری، بالا رفتن سن ازدواج و رواج پوچ گرایی و طلاق شده است.

وویدر پایان خواستار بکارگیری و استفاده از طلاب در بخش های مورد نیاز استان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha