جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار سرگروه‌های طلاب جهادی با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

حوزه/ آیت الله شاهچراغی گفت: شما طلاب و روحانیون جهادی رنگ و بوی کارهای تان باید خدایی باشد و یک ذره ریا و خودخواهی در آن نباشد و کارتان را برای خدا انجام بدهید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار سرگروه‌های طلاب جهادی با نماینده ولی فقیه در استان سمنان، ضمن تبریک ایام تولد حضرت عیسی مسیح(ع) و با اشاره به سه ویژگی هم‌نشین در بیان حضرت عیسی(ع) اظهار داشت: روزی حواریون حضرت مسیح (ع) به آن حضرت عرض کردند: یا روح‌الله من نجالس؟ ای روح خدا، با چه کسی رفاقت بکنیم؟» حضرت مسیح (ع) فرمودند: با این سه نفر: اول: «من یذکرکم الله رویته»؛ آن کسی که با دیدن او به یاد خدا بیفتید. دوم: «من یزید فی علمکم منطقه» باکسی دوست شوید که وقتی سخن می‌گوید، علم شما زیاد می‌شود. سوم: «مَنْ یُرَغبَکُم فِی الآخِرَهِ عَمَلُهُ»:‌ با کسی دوست شوید که عمل او شما را نسبت به آخرت ترغیب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: اگر گرفتار دوست بد شوید، شما هم بد می‌شوید. رفیق خوب خیلی ارزش دارد.

وی با اشاره به فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون در سطح استان سمنان افزود:  استان سمنان یک استان ممتاز است و یکی از امتیازات آن همین روحانیت استان هستند؛ طلاب جهادی در بحث تغسیل و تدفین و نماز میت سنگ تمام گذاشتند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به روایت امام حسین(ع) که فرمودند زندگی ۲ چیز بیشتر نیست ۱. عقیده ۲.جهاد در راه عقیده، خاطرنشان کرد: شما طلاب و روحانیون جهادی در سطح استان سمنان برای روحانیت کشور و استان و برای خود استان آبرو هستید، خوب درخشیدید، باید همواره از شما تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه شما طلاب و روحانیون جهادی سعی کنید اخلاصتان زیاد باشد، گفت: شما طلاب و روحانیون جهادی رنگ و بوی کارهای شما باید خدایی باشد و یک ذره ریا و خودخواهی در آن نباشد و کارتان را برای خدا انجام بدهید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه عاشقانه کار کنید و انسان عاشق از کارش دست بر نمی‌دارد، افزود: انسان عاشق به حرف‌های شیطان گوش نمی‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha