سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد امام، با صدور پیامی درگذشت امام‌جمعه شوشتر را تسلیت گفت و بیان کرد: حقیقتاً این مصیبت برای ما بسیار ناگوار و سنگین بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد امام، امام‌جمعه شهرستان شوش، در پی درگذشت امام‌جمعه شوشتر پیام تسلیتی صادر کرد.

وی در این پیام آورده است: رحلت جان‌گداز برادر بسیار عزیزمان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلیمانی، امام‌جمعه معزز و محترم شهرستان شوشتر را به ساحت مقدس بقیة‌الله(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده گرامی این عزیز و به همه‌ی دوستداران و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

حقیقتاً این مصیبت برای ما بسیار ناگوار و سنگین بود، امام‌جمعه‌ای که سال‌ها در شهرهای مختلف زحمات و مجاهدات فراوانی برای این استان کشیدند و قطعاً این زحمات مورد لطف رضای خدا و امام زمان (ارواحنا فداه) خواهد بود.

وی در پایان ضمن تسلیت این ضایعه، به حوزه‌های علمیه استان خوزستان، فضلا، اساتید و همچنین به مردم شهیدپرور شوشتر، ابراز داشت: خداوند متعال را قسم می‌دهم که روح این مرحوم را با اولیای خودش محشور بفرماید و به بازماندگان، خانواده گرامی، بستگان و شاگردان ایشان طول عمر باعزت و سلامتی عنایت فرماید.

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha