پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با صدور بیانیه ای میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به مسیحیان تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با صدور بیانیه ای میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به مسیحیان تبریک گفت و اشاره کرد: در سالروز ولادت ایشان به طلوع فجر عدالت و صلح با آمدن حضرت صاحب الزمان (عج) و حضرت مسیح (ع) برای برپایی حکومت جهانی ایمانی امید می بندیم تا پرچم حق را بر افراشته و صلح و عدالت را برای تمامی انسان های مظلوم محقق سازد.

ولادت حضرت عیسی (ع)، بشارت دهنده آمدن پیامبر مهربانی و صلح است

وی ادامه داد: ولادت حضرت عیسی (ع)، بشارت دهنده آمدن پیامبر مهربانی و صلح است که نماد حق الهی در مقابله با باطل شیطانی بودند، لذا ما باید همچون حضرت مسیح (ع)، با فقرا و ایتام مهربان باشیم و ستمدیدگان را یاری کنیم و با تاجران دین و منافقانی که با رفتار انحرافی خود باعث مخدوش شدن آموزه های دینی شدند، مبارزه کنیم.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بخش دیگر بیانیه خود گفت: لبنانی ها به دستاورد های بزرگی که توسط معادله "ارتش، مقاومت و ملت" در بیرون راندن تروریست های تکفیری و صهیونیستی به دست آمده، افتخار می کنند.

ولادت حضرت مسیح(ع) یادآور مسئولیت پذیری در گسترش فرهنگ محبت و همکاری است

آیت الله قبلان سالروز ولادت حضرت مسیح (ع) را یادآور مسئولیت پذیری در گسترش فرهنگ محبت و همکاری در راه احقاق حق و مبارزه با ظالم دانست و از رهبران عربی و اسلامی خواست با رژیم صهونیستی به عنوان اشغالگر اراضی عربی اسلامی تعامل کنند و در برابر معامله قرن که هدف از آن حذف مسئله فلسطین است، مقابله کنند.

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرام شرعی است

وی تمامی انواع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آن را حرام شرعی دانست و مردم فلسطین را به تحکیم وحدت ملی و ثبات و دفاع از سرزمین انبیا و همچنین تمسک به انتفاضه و مقاومت خود دعوت کرد و افزود: ما اطمینان کامل داریم که پیروزی نصیب هم پیمان ملت فلسطین و تمامی آزادگان امت خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha