جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نائب رئيس المجلس الإسلامي الشيعي الأعلى الشيخ عبد الأمير قبلان

حوزه/آیت الله عبد الامیر قبلان گفت: استقلال تنها با نابودی اشعالگران و آزادی از دست فشار ها و دیکته های صهیونیستی آمریکایی و همچنین رهایی از فساد تکمیل می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی به مناسبت روز استقلال لبنان گفت: استقلال تنها با نابودی اشعالگران و بیرون راندن آن از سرزمین و آب هایمان و آزادی از دست فشار ها و دیکته های صهیونیستی آمریکایی و همچنین رهایی از فسادی که ملت لبنان را خسته کرده است تکمیل می شود.

وی روز استقلال را به کسانی که برای تحقق استقلال ملّی جانفشانی کردند و خونشان بر روی سرزمین وطن جاری شد، تبریک گفت.

آیت الله قبلان ضمن تبریک روز استقلال به ارتش، مقاومت و ملت لبنان، تأکید کرد: حفظ استقلال نیازمند تمسک به معادله ضروری "ارتش، مقاومت و ملت" است و تجربه ثابت کرده که این معادله یک قدرت بازدارنده در برابر هرگونه تجاوز صهیونیستی یا تکفیری علیه لبنان است. همین معادله موجب آزادی سرزمین و وحدت ملت و حفظ حاکمیت و استقرار لبنان شده است.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، این معادله را برای بازدارندگی دشمن و باز پس گیری ثروت های به غارت رفته لبنان توسط اشغالگران صهیونیستی که بر آب های لبنان تسلط یافته و نفت  و گاز را در منطقه جنوبی استخراج می کند، نیاز ضروری دانست.

وی بر ضرورت تسریع در تشکیل دولت نجات بخش و اصلاحگر که بتوانند بحران های متراکم را حل و فصل کند و از فروپاشی اقتصادی و وخامت اوضاع معیشتی جلوگیری نماید و اموال به غارت رفته را بازگرداند تأکید کرد و سیاستمداران را به تفاهم ملّی در جهت پاسخگویی به خواست های ملت دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha