جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به مناسبت چهل و دومین سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر و دوستانش شیخ محمد یعقوب و عباس بدر الدین بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به مناسبت چهل و دومین سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر و دوستانش شیخ محمد یعقوب و عباس بدر الدین بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ای کسی که غایبی اما در دل ها و وجدان ما حاضر هستی، ما همچنان در جوار تو زندگی می کنیم و به جست و جوی خبری از تو هستیم و منتظر بازگشت تو به وطن خود که آن را دوست داشتی و در راه استقرار، شکوفایی و حفظ آن جانفشانی کردی، هستیم.

ما منتظریم که تو بیایی و به همراهت امید به آینده ای بهتر را با خود بیاوری و لبنان وطن نهایی تمامی فرزندان خود براساس عدالت، برابری و ارزش های اخلاقی و دینی باشد، بدون اینکه گروهی را کنار بزند یا محروم کند.

میدان های جهادِ جهان عربی و اسلامی منتظر بازگشت این عالم پیام آور و ایثارگر است که همت و اراده ما را تقویت کند و با چشم خود فرزندان و برادران خود را در مقاومت ببیند که بزرگترین دستاورد ها را در دفاع از وطن و آزادی سرزمین از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی محقق کرده اند، به گونه ای که مقاومت نیرویی بازدارنده برای دشمن به شمار می رود. مقاومت امروز در کنار ارتش و ملت زیباترین حماسه ها و پیروزی ها را آفریده که ملت ها و کشور های آزادی خواه آن را الگو قرار می دهند.

ای امام موسی صدر، ما اطمینان داریم که اسرائیل همچنان شرّ مطلق است که تعامل و به رسمیت شناختن آن حرام می باشد و با با پیمانی که با تو در دفاع از فلسطین بستیم، باقی هستیم و مطابق توصیه ها و شیوه های تو، با تمسک به مقاومت بر آزادی فلسطین اصرار می ورزیم و از یاری آن هرگز دست برنخواهیم داشت. قدس همچنان قطب نمای حرکت ما و پناه قلب های ماست.

ای امام موسی صدر، تو اندیشه، جهاد، دعوت به رستگاری و اصلاح را در تاریکی جهان عربی نشر دادی و خیر را در وجدان ما زنده کردی. ما مشتاق چهره، اخلاق، تواضع، علم، برکت و انسانیت تو هستیم و از اهل خیر و انصاف می خواهیم که مسئله بازگشت تو و برادرانت را پیگیری کنند.

لبنانی ها به دستاورد های بزرگی که لبنان در بیرون راندن تروریست های تکفیری و صهیونیستی افتخار می کنند. این پیروزی ها به فضل معادله مقاومت، ارتش و ملت است که لبنان و ملت آن را حفظ کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha