سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ محمد الموعد سخنگوی شورای علمای فلسطین

حوزه/ شیخ محمد الموعد سخنگوی شورای علمای فلسطین در بیانیه ای از تلاش های امام موسی صدر در تأسیس جبهه مقاومت در لبنان تشکر کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد الموعد سخنگوی شورای علمای فلسطین در بیانیه ای از تلاش های امام موسی صدر در تأسیس جبهه مقاومت در لبنان تشکر کرد و گفت: این مرجع بزرگ سیاسی و دینی لبنانی، نقش مهمی در عرصه لبنان ایفا کرد و تلاش هایش منجر به رفع محرومیت به ویژه در جنوب منطقه البقاع شد.

وی اشاره کرد: امام موسی صدر از زمان تأسیس جنبش خود در جهت خدمت به مستضعفان و محرومان سرتاسر لبنان تلاش کرد و با تمامی مسئولین طوایف و رهبران آن دیدار کرد و آنان از تجربه و اخلاق بالای وی بهره مند شدند.

شیخ الموعد با بیان اینکه جرقه اول مقاومت در لبنان به دست امام موسی صدر زده شد، اشاره کرد: سخنان نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در سالگرد ناپدید شدن امام صدر در جهت تأکید بر سخن امام صدر در حفظ مقاومت و عشق به فلسطین بود.

سخنگوی شورای علمای فلسطین تصریح کرد: مکتب امام موسی صدر به ما می آموزد که چگونه مقاومت کنیم و به دور از مذهب گرایی و طایفه گرایی همدیگر را در کشور خود دوست داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha