جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنبش امل لبنان

حوزه/ دفتر سیاسی جنبش امل لبنان به مناسبت چهاردهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه گفت: مثل چنین روزی مردان مقاومت در جنگ علیه رژیم صهیونیستی که به دنبال شکستن اراده لبنانی ها و نابودی وطن بود، جلوه های رشادت و قهرمانی را به جا گذاشتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر سیاسی جنبش امل لبنان به مناسبت چهاردهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه و شهادت "هانی علویه" و برادرانش بیانیه ای صادر کرد و گفت: مثل چنین روزی مردان مقاومت در جنگ علیه رژیم صهیونیستی که به دنبال شکستن اراده لبنانی ها و نابودی وطن بود، جلوه های رشادت و قهرمانی را به جا گذاشتند.

جنبش امل افزود: این وطن همچنان در قلب چالش اسرائیلی است و نهاد های امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی برای انتقام جویی از کشور مقاومت و پیروزی (لبنان) تلاش و برنامه ریزی می کند.

در این بیانیه آمده است: ما امروز بیشتر به گزینه مقاومت که امام موسی صدر برای ما ترسیم کرد و "هانی علویه" و برادرانش در جنگ تموز در راه آن به شهادت رسیدند، متمسک و پایبند هستیم و ما باقی خواهیم ماند و بر تسمک به اصول و حقوق و منافع زمینی و دریایی خود و عدم کوتاهی در برابر یک وجب از خاک یا یک لیوان از آب لبنان اصرار و پافشاری می کنیم.

جنبش امل در بخش دیگر بیانیه تصریح کرد: در این مناسبت جنبش امل بر تثبیت حق لبنان در آب ها و ندادن بهانه به دشمن برای استفاده از وضعیت لبنان برای سرقت نفت تأکید می کنیم و به نظر می رسد دولت در ارائه راه حل برای بحران های کنونی لبنان ناتوان مانده است.

جنبش امل در پایان بیان داشت: ماه تموز به خاطر انسان، حقوق و زندگی اش باقی خواهد مان تا شعار اساسی برای آزادی و عدالت باشد، آنچنان امام موسی صدر آن را ترسیم کرد و نبیه بری رئیس جنبش امل برای حفظ و حمایت آن تلاش می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha