جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خواهران خوزستان

حوزه/ مبلغه فعال مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش دانیال(ع) گفت: اثرگذاری درست و به‌جا یک بانوی ایرانی به‌عنوان مادر بر فرزندان در تحقق آرمان‌های گام دوم انقلاب سبب استحکام و مولد الگوی موفق جهانی می‌گردد.

خانم دلفی پور، مبلغ فعال مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش دانیال(ع)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به نقش زنان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور، نیروی انسانی متعهد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است که این ظرفیت در خانواده رقم می‌خورد و هسته اصلی و مؤثر تشکیل‌دهنده آن، زن یعنی مادر یا همسر است.

وی افزود: آنچه سبب قوام انقلاب در آغاز بود، وجود جوانان متعهد، مؤمن و بانشاطی بود که با آن‌همه مشکلات اقتصادی، فشارهای بیرونی، ترورهای داخلی و... به حرکت رو به رشد خود ادامه می‌دادند و این امر، حکایت از ریل‌گذاری درست آن زمان توسط بانوان با ایمان ایرانی بود.

مبلغ فعال مدرسه علمیه الزهرا(س)، خاطرنشانکرد: مصداق اثربخشی بی‌بدیل یک بانوی ایرانی به‌عنوان همسر یا مادر در خانواده شامل، حمایت‌های اخلاقی از ارزش‌های انقلاب، القای اثرات اعتقادی، خوب فهمیدن و فهماندن منکرات و مقاومت در برابر آن‌ها، لطف و محبت مادری به فرزندان و... است.

خانم دلفی پور در پایان گفت: اگر بخواهیم برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب موانع را برداریم و شاهد حرکتی رو به رشد و آرمان گر باشیم باید مسائل آموزشی را به بانوان واگذار کرده و مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را با آموزش به‌موقع و درست مورد ملاک قرار دهیم تا با ارتقا سطح مفاهیم و الگو گیری عقیدتی، شاهد رویش نسل انقلابی مؤمن و پای‌کار و با اعتمادبه‌نفس و تاب آور در مقابل مشکلات باشیم سپس تحقق تک‌تک آرمان‌های بیانیه گام دوم از قبیل علم و پژوهش، عزت ملی در روابط خارجی و بین‌الملل، بین‌المللی کردن محور مقاومت‌ها در برابر ظلم مستکبران و ... محقق خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha