جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولیت مسجد مقدس جمکران

حوزه/تولیت مسجد مقدس جمکران خواستار توجه جدی به وضعیت فضای مجازی شد و آنرا فاجعه آمیز توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان در نشست شورای مدیران مسجد جمکران، ضمن مرور بر آسیب‌های اجتماعی، رها بودن فضای مجازی در کشور را فاجعه آمیز توصیف کرد و با انتقاد از کوتاهی مسئولین ذیربط در برابر آفتهای این حوزه گفت: در هیچ جای دنیا، فضای مجازی اینچنین بدون مدیریت و رها نیست.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: امروز بخش عمده ای از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به خط مقدم هجمه به ارزشهای دینی و اعتقادی تبدیل شده ولی متاسفانه متولیان امر همچنان دست روی دست گذاشته اند و فقط نظاره گر سفره زهرآگینی هستند که دشمنان کینه توز اسلام و ملت ایران پهن کرده اند.

وی با اشاره به اینکه موضوع کرونا هم باعث تعمیق و گسترش پیوند خانواده ها و مخصوصا کودکان با این فضای پر آفت شده گفت: ادامه کوتاهی مسئولان در این حوزه شائبه تعمد و لجاجت برخی از آنها را بیش از پیش تقویت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان افزود: مردم غیور و متدین ایران از ولنگاری های شرم‌آور و حیاسوز فرهنگ منحط غرب بیزار و نگرانند و از قوه قضاییه انتظار دارند هم‌پای مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاطعانه با مفاسد اخلاقی در فضای مجازی که نقش عمده‌ای در ترویج فساد در جامعه دارد، برخورد نماید.

تولیت مسجد مقدس جمکران راه اندازی هرچه سریعتر شبکه ملی اطلاعات و تدبیر جدی دستگاه های فرهنگی و ارتباطاتی برای ساماندهی فضای مجازی کشور را ضرورتی فوری و مبرم دانست و خاطرنشان کرد: هر روز تاخیر در برچیدن سموم مهلک از این سفره پرزرق وبرق گناهی نابخشودنی و جفایی بزرگ به هویت ملت ایران و خون شهداست.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 1
    از نظر سخت افزاری باید حقیقت را قبول کرد اگر امکانش وجود داشت انجام میدادند ولی سرعت گسترش فناوری به حدی است که نمی توان به آن رسید فقط تنها راه مبارزه تولید محتواست و بس