پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
9 دی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام ضمن گرامی داشت ایام الله ۹ و ۱۳ دی، همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّیٰ لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلَّهِ ۚ

انقلاب اسلامی ایران در حقیقت  نور هدایت الهی   در عصر تاریکی است که چشمان خفاشان دنیای مدرن تاب و تحمل این نور را نداشت بنابراین  از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی تا کنون توطئه های زیادی جهت به محاق رفتن و خاموش کردن این نور الهی از سوی دشمنان نظام اسلامی صورت گرفته که همگی با رهبری هوشمندانه و پیامبر گونه امام راحل و مقام معظم رهبری (دامت برکاته) هوشیاری و بصیرت مردم فهیم و ولایت مدار ایران نقش بر آب شده است.

یکی از این ورطه ها، توطئه دشمن در سال ۸۸ بود که با تمام توان و با استفاده از همه امکانات به میدان آمد و با استخدام تمام گروه ها و فرقه های سیاسی , مذهبی و نظامی سعی در یکسره نمودن فرجام نظام جمهوری اسلامی ایران داشت و در حقیقت جنگ احزابی در دوران معاصر بود معرکه ای که پای بسیاری از خواص در آن لرزید. گویی خداوند از مردم ایران آزمونی سخت گرفت آن هم آزمون ولایت مداری که مردم شریف ایران چونان گذشته حماسه ای دیگر در نهم دیماه ۸۸ رقم زدند و مردم با حضور گسترده خود حماسه اطاعت از امام خامنه ای و مانور ولایتمداری را به رخ دشمن کشیدند و نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند .

اما خیال خامی است که فکر کنیم استکبار جهانی دست از توطئه و دشمنی بر می دارد بعد از جریانات فتنه ۸۸ و در نتیجه سوء تدبیرو دنیا گرایی بعضی از خواص دشمن در تضعیف و براندازی  نظام اسلامی طمع کرد و هر وقت مجالی یافت سعی در ضربه زدن به نظام و دوستداران نظام نمود که یکی از این اقدامات حرکت ناجوانمردانه و بزدلانه ترور شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه ۹۸  است، شخصیتی که نمونه بارز ولایت مداری و عشق به رهبر انقلاب بوده و  بنا به فرمایش مقام عظمای ولایت حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است. کسی که با رشادت، بصیرت،  شجاعت، نظم، عطوفت و اخلاق حسنه اسلامی سعی در صدور انقلاب به دیگر کشور های منطقه داشت.

دشمن فکر می کرد با از میان برداشتن این فرزند برومند ایران می تواند بر تفکر ولایی غلبه کند غافل از اینکه حاج قاسم تربیت یافته مکتب حسینی است و در مکتب امام حسین (ع) شهادت مایه بیداری ملت و زنده شدن آرمان هاست با خون حاج قاسم، تمام ایران به پا خاست  و دشمن رسواتر از گذشته شد. گرچه شهادت حاج قاسم سلیمانی داغی سنگین برای امت اسلام است، اما حاج قاسم هنوز در قلب های میلیون ها جوان ایرانی، عراقی، لبنانی، فلسطینی، سوری و یمنی زنده است .

امروز بر تمامی مسئولین کشورلازم است با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بالاخص تورم و بیکاری، اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند و رفع مشکلات آنان که امام راحل (ره) فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند را در اولویت برنامه های خود قرار دهند . 

مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام ضمن گرامی داشت ایام الله ۹ و ۱۳ دی بار دیگر با پیر و مرادمان حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای تجدید میثاق و  بیعت کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می نماییم.

   مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha