جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله پویش «سلیمانی‌ها در راهند» و مسابقه «سردار مهر» را برای بانوان سراسر کشور دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سه ویژه برنامه محوری برای بانوان سراسر کشور به صورت مجازی در نظر گرفته است.
پویش ختم صلوات و زیارت عاشورا از نخستین برنامه های مناسبتی امور فرهنگی خواهران به مناسبت شهادت سردار سلیمانی است.
بانوان برای شرکت در این پویش از ۴دی ماه تا ۱۵دی ماه می توانند برای ثبت نام به ایدی karimeh_۱۳۷ در شبکه‌های مجازی مراجعه کنند.

مسابقه مجازی سردار مهر دومین ویژه برنامه مناسبتی اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی است که پرسش های این مسابقه براساس وصیت نامه سردار سلیمانی طراحی شده است.
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه کافی است با مراجعه به کانال مجازی استان مهر به آدرس astanehmehr@ مراجعه کرده و در کانال عبارت وصیت نامه شهید سلیمانی را جست و جو کنند.
علاقه مندان برای دریافت سوالات و شرکت در مسابقه به آدرس https://quiz.amfm.ir مراجعه کنند.
پویش سلیمانی ها در راهند سومین ویژه برنامه امور فرهنگی خواهران استان مقدس بانوی کرامت به مناسب اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که به صورت خانوادگی برای خانواده های سراسر کشور و فرزندانشان طراحی شده است.
برای شرکت در این پویش ملی عکس، خانواده ها باید عکس هایی از فرزندان خود با نمادهایی ازسردار شهید سلیمانی به وسیله موبایل گرفته و به آیدی Soleimanihadarrahand@ ارسال کنند.
به بهترین تصاویر و عکس های ارسال شده جوایز ارزنده ای از سوی استان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا خواهد شد.
ارسال یک قطعه عکس از هر فرزند، استفاده از تصاویر حاج قاسم سلیمانی در عکس ها و ارسال عکس ها به حالت عمودی همراه با رعایت شئونات اسلامی و همچنین ابتکار و خلاقانه بودن عکس های ارسالی از شرایط شرکت در این پویش است.

گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح ملی و بین المللی و معرفی سبک زندگی و سیره عملی شهید در اقتدا به اهل بیت و مکتب حسینی مقدمه سازی برای عصر جهانی ظهور از مهم ترین اهداف برگزاری این سه ویژه برنامه معارفی همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی است.
لازم به ذکر است: اسامی برندگان پویش و مسابقه از طریق سایت استان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha