دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سلماس

حوزه/ امام جمعه سلماس گفت: مردم ایران به تأسی از حضرت زهرا (س) بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند و با حضور میلیونی، مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند و فتنه داخلی که با حمایت سیستم های جاسوی غربی به راه افتاده بود را جمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد خاتم الانبیاء مدرسه علمیه امام علی (ع) سلماس برگزار شد با اشاره به حوادث فتنه ۸۸ اظهار داشت: فتنه گران در سال ۸۸ به بهانه اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اوضاع کشور را آشفته کردند و خسارت های زیان باری را متوجه به ملت و مردم ایران تحمیل کردند.

وی ادامه داد: مردم ایران به تأسی از حضرت زهرا (س) بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند و با حضور میلیونی، مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند و فتنه داخلی که با حمایت سیستم های جاسوی غربی به راه افتاده بود را جمع کردند.

امام جمعه سلماس، بصیرت مردم ایران اسلامی را در ایام فتنه ۸۸ و در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ستودنی عنوان کرد و گفت: بیعت ناگسستنی مردم ولایت مدار ایران اسلامی با حضرت امام خامنه ای نشانه بصیر مردم است و ملت ایران هیچ وقت اجازه نخواهند داد دشمنان داخلی و خارجی به مقصود خود برسند.

در پایان این مراسم شعارهایی در راستای بیعت و میثاق امت با ولایت و محکومیت فتنه گران سرداده شد.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha