شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سلماس

حوزه/ امام جمعه سلماس گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه از نظر بیماری کرونا و وجود محدودیت در برگزاری مراسمات، مسئولین ادارات تلاش کنند تا با بهره گیری از فضای مجازی و برنامه های سلامت محور این ایام را اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی سلماس که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با بیان این که گرامیداشت ایام فاطمیه فرصتی برای تشریح سیره حضرت زهرا سلام الله علیها و عفت این بانوی بزرگوار جهت مقابله با فرهنگ ابتذال دنیای غرب است، اظهار داشت: فاطمه زهرا (س) تا پای جان از مقام امامت و ولایت دفاع کرد و ما به عنوان عزاداران فاطمی وظیفه داریم از ولایت دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) اولین شهیده راه ولایت است و به همین دلیل در ایام فاطمیه باید جایگاه ولایت پذیری را در تداوم انقلاب اسلامی برای مردم تشریح کرد.

امام جمعه سلماس با بیان این که گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی نهم دی ماه تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است، افزود: مردم غیور شهرستان سلماس در سالیان گذشته نشان داده اند که ایمان و اعتقاد راستین به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و در این راه از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب می دانند که اگر نظام اسلامی پابرجا بماند ریشه ظلم و ستم را برمی چیند و الگویی برای سایر ملت های آزاده خواهد شد ، لذا برای ادامه زندگی در جامعه های آزادی خواه حتما حکومت های اسلامی باید الگو قرار گیرند و در مقابل ظلم و جور ایستادگی نمایند.

حجت الاسلام طباطبایی اضافه کرد: اگر در فتنه ها مردم از غبار آن دور شده و از امام و رهبر جامعه اسلامی پیروی کنند، حتما در بعد رستگاری مادی و دنیوی و معنوی پیروز خواهند شد و  به راستی که هر قومی که از امام جامعه اسلامی پیروی کند هیچ وقت گمراه نخواهد شد.

وی، حاج قاسم سلیمانی را  سردار سرافراز سپاه اسلام، چهره درخشان مقاومت اسلامی و نماد هنر ایستادگی در برابر مستکبران آمریکایی، متجاوزان صهیونیستی و تروریست‌های منطقه دانست و تاکید کرد: این سردار رشید اسلام با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی آمریکایی به یاران شهیدش پیوست و ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی داده و الهام‌بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام خواهد بود.

امام جمعه سلماس در پایان گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه از نظر بیماری کرونا و وجود محدودیت در برگزاری مراسمات، مسئولین ادارات تلاش کنند تا با بهره گیری از فضای مجازی و برنامه های سلامت محور، این ایام را گرامی بدارند و فضاسازی های لازم در ادارات برای بزرگداشت این ایام صورت گیرد.
 

انتهای 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha