چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه سلماس

حوزه/ حجت الاسلام طباطبایی با حضور در پایگاه جاده ای هلال احمر سلماس ضمن خدا قوت به کارکنان امداد و نجات جاده ای، در جریان چگونگی فعالیت های آن ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امروز با حضور در پایگاه جاده ای هلال احمر سلماس ضمن دیدار با امدادگران حاضر در پایگاه، در جریان فعالیت های امداد و نجات جاده ای قرار گرفت.

امام جمعه سلماس در این دیدار از محوطه و ساختمان در حال ساخت پایگاه جاده ای بازدید و ضمن تشکر از تمامی زحمات امدادگران، اظهار کرد: آنچه که در آیات قران کریم بیان شده است این است که هر کسی جان یک انسانی را نجات دهد گویا همه انسان های روی زمین را نجات داده و امدادگران جاده ای یکی از مصادیق این آیه شریف هستند.

وی با بیان این که همه خدمات باید به قصد رضایت الهی باشد، گفت: فعالیت های امدادگران جاده ای که برای کمک به مردم تلاش می کنند ارزشمند است و اگر با قصد رضایت الهی و نزدیک شدن به خداوند متعال باشد دارای اجر و پاداش فراوانی است.

در پایان امام جمعه سلماس از مجموعه مدیریت، کارکنان، نجاتگران، جوانان و داوطلبان خیر اندیش جمعیت هلال احمر شهرستان تقدیر کرد.


 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha