جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلماس

حوزه/ طی مراسمی احکام امین موقوفات و اعضای شورای امور خیریه شهرستان سلماس با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و همچنین امام جمعه این شهرستان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان غربی، طی مراسمی احکام امین موقوفات و اعضای شورای امور خیریه شهرستان سلماس با حضور حجت الاسلام ناصر جوانبخت، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و معاونین وی و حجت الاسلام ابراهیم طباطبایی امام جمعه این شهرستان اعطا شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امروز در مراسم اعطای احکام اعضای شورای امور خیریه سلماس که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در دین مقدس اسلام وقف از اهمیت والایی برخوردار است و واقفین نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات و نیازهای مسلمانان دارند.

وی با تأکید بر کمک های بیشتر به آسیب دیدگان از ویروس کرونا، گفت: با شیوع ویروس کرونا، عده ای از این مسئله آسیب دیده اند و خدا را شکر خیرین و قشر متدین جامعه برای کمک به آن ها خوب وارد میدان شده اند و لازم است بیش از گذشته اقشار آسیب دیده مورد حمایت نهادهای خیریه و خیرین قرار گیرند.

امام جمعه سلماس بیان داشت: موقوفاتی که از گذشته در استان ثبت شده بسیار مفید بوده است و همه ما وظیفه داریم ضمن نگهداری صحیح و دقیق از آن ها، در صرف در آمد این موقوفات در نیات واقفین تلاش کنیم.

در پایان این مراسم احکام امین موقوفات و اعضای شورای امور خیریه شهرستان سلماس با حضور حجت الاسلام ناصر جوانبخت، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و معاونین وی و حجت الاسلام ابراهیم طباطبایی امام جمعه این شهرستان اعطا شد.

همچنین مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان غربی از تلاش ها و حمایت های امام جمعه سلماس از موقوفات این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اسماعیل حقیقی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    من هم یه کارگرم فصلی زن و بچه دارم شرمنده زن بچه هام هستم درست یک سال گوشت قرمز نخورده اند آیا به منم کمکی می رسه ؟منم برای خودم غروری دارم دزدی بلد باید چه کار کنم