پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر مدرسه علمیه سلماس

حجت الاسلام فتاحی گفت: گفت: انتظار جامعه از یک طلبه، دانشمند، عامل به گفتار خویش، اهل مراعات حلال، حرام و حدود الهی بودن است و همه باید در جهت تبلیغ دین قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حبیب فتاحی، مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس، در جلسه اخلاق طلاب که در حسینیه مدرسه علمیه امام علی(ع) برگزار شد، به الزامات طلبگی اشاره کرد و اظهار داشت: تقیّد به ظواهر دینی و شرعی از الزامات طلبگی بوده و جامعه دینی انتظار دارند دانش آموختگان و طالبان علوم دینی و علما مسائل دینی را  به نحو احسن رعایت کنند.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، ادامه داد: کسانی که به گونه ای به ائمه معصومین (ع) منتسب هستند؛ باید بیش از دیگران به لوازمات دینی مقید بوده و شرع را رعایت کنند و لازم است طلاب علوم دینی ضمن متخلق شدن به اخلاق اسلامی و سیره علمای بزرگ، از اعمال مستحبی غافل نباشند.

مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس، انس با قرآن و حفظ آن در محیط مدرسه را از الطاف الهی برای طلاب بیان کرد و گفت: انتظار جامعه از یک طلبه، دانشمند، عامل به گفتار خویش، اهل مراعات حلال و حرام و اجرای حدود الهی بودن است که همه باید در جهت حفظ این موازین و به سمت تبلیغ دین گام برداریم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha