جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ممثل مدينة قم في مجلس الشورى الإسلامي أحمد أمير آبادي يتفقد مركز إعلام الحوزة العلمية بقم المقدسة

حوزه/ احمد امیرآبادی‌فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام، ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پی ارتحال آیت الله  محمد تقی مصباح یزدی به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال ملکوتی آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی عالم ربانی  مجتهد و فیلسوف انقلابی و مجاهد نستوه و عمار مقام معظم‌ رهبری(مدظله‌العالی)  موجب تالم و تاسف بسیار گردید.

آیت‌الله مصباح یزدی اندیشمند متفکر و به معنای واقعی مطهری زمانه، بنیان‌گذار موسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی(ره) و از اساتید برجسته حوزه علمیه عمر پربرکت خود را در راه خدمت به مردم و اسلام و انقلاب و با پذیرش مسئولیتهای همچون مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی انقلاب فرهنگی همواره خدمات ارزنده‌ای به مردم بزرگوار ایران اسلامی داشت.

اینجانب این ضایعه را محضر مبارک حضرت صاحب‌الزمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، حوزه‌های معزز علمیه و مردم عزیز ایران اسلامی و خانواده محترم آن عالم وارسته تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عالم بزرگوار، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

احمد امیرآبادی‌فراهانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha