شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پوستر خورشید مقاومت

حوزه/ پادکست خورشید مقاومت در اولین سالگرد درگذشت اسطوره مقاومت، حاج قاسم سلیمانی به همت کارگروه رسانه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربت حیدریه تولید و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پادکست خورشید مقاومت در اولین سالگرد درگذشت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی به همت کارگروه رسانه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربت حیدریه تولید و منتشر شده است.

حجت الاسلام صافدل، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی هم در عرصه جهاد اصغر و هم جهاد اکبر سال‌ها مبارزه کرد و بیش از ۴۰ سال در میدان های گوناگون مبارزه، اسطوره و نماد مقاومت شد.

وی با بیان این که سردار سلیمانی در همه زمان ها، به اسلام، انقلاب، امام، ولایت و در یک کلام به مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) عشق می‌ورزید، عنوان کرد: او پای ارزش‌های انقلاب ایستاده بود و امروز در میدان، به عنوان یک اسوه در مقام انقلابی بودن، برخورداری از روحیه جهاد و ولایتمداری در عمل شناخته می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه با بیان این که تجلی وحدت ملی در گرامیداشت یاد سردار سلیمانی سبب شد چهره جدیدی از همبستگی در میان مردم ولایتمدار کشور جلوه کند، عنوان کرد: سردار سلیمانی متواضعانه در راه هدف ایستاد و آنچه در منش و سلوک این اسوه مقاومت دیده می شود، باید الگوی نسل جوان امروز باشد.

حجت الاسلام صافدل ادامه داد: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های شهرستان با احساس دِین نسبت به حاج قاسم سلیمانی، پادکست «خورشید مقاومت» را در نخستین سالگرد شهادت ایشان تولید کرده است که امیدواریم این اثر دلنشین، گامی هرچند ناچیز در راه گرامیداشت جهاد بی منتهای آن اسوه بی مثال تاریخ باشد.

شایان ذکر است؛ پادکست خورشید مقاومت با ضبط و تدوین امیر محمد لعلیان و علی غلامی، از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و به قلم امیر خاکراه، کارشناس دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه تولید شده است.

عزیزان علاقه مند می توانند این پادکست را در ذیل این خبر بشنوند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha