پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی یک نگاه نافذ، عمق و متفاوت از نگاه ظاهری به اسلام ناب و توحید واقعی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و بسیجی کردستان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه ای درباره جایگاه شهید سلیمانی می فرمایند «شهید سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود که در مکتب امام عظیم الشان پرورش یافته بود».

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان حاج قاسم را تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) دانست و ادامه داد: مکتب حاج قاسم سلیمانی دارای ویژگی های منحصربفرد بسیاری است که این مکتب را از سایر مکاتب جدا کرده است، ولی این بدان معنا نیست که مکتبی جدید در دین اسلام باشد، بلکه نگاهی عمیق به اسلام اصیل دارد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی یک نگاه نافذ، عمق و متفاوت از نگاه ظاهری به اسلام ناب و توحید واقعی دارد.

دریایی با اشاره به اینکه نگاه به ولایت فقیه و جایگاه آن از ویژگی های بارز مکتب شهید سلیمانی است، افزود: مکتب امام راحل می گوید که «پشتیبان ولایت فقیه باشد تا آسیبی به این مملکت نرسد» و حاج قاسم نیز می گوید «اگر عاقبت بخیری و موفقیت و رضای خداوند را می‌ طلبید نگاه ولایت‌مدارانه و راستین به ولی فقیه داشته باشید».

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در پایان  ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی به ساحت مقدس رهبری، ملت ایران و تمام شیعیان جهان، اظهار داشت: مرحوم آیت الله مصباح یزدی عمر پربار خود را وقف اثبات حقانیت اسلام به ویژه مذهب حقه شیعه در برابر مکاتب مادی و ایسم های غربی کرد و به راستی باید ایشان را عمار انقلاب نامید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha