شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی با تسلیت رحلت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، ارتحال این عالم انقلابی را ضایعه‌ای بزرگ دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت‌الله غیاث الدین طه‌محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، ارتحال این عالم انقلابی را ضایعه‌ای بزرگ برای حوزه معارف اسلامی دانست.

متن پیام به شرح زیر است:

خبر درگذشت حکیم فقیه، استاد اخلاق، یاور راستین ولایت و عضو خبرگان رهبری جناب آقای علامه محمد تقی مصباح یزدی(ره) موجب تالم و تاثر گردید.

آن عالم بزرگوار عمر پر برکت خویش را صرف تالیف، تحقیق و تعلیم نمودند و وجود ایشان وزنه‌ای سنگین برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

این عالم انقلابی افزون بر مجاهدت مستمر در راستای صیانت و حراست از حریم معارف بلند دینی و اسلامی از حضور در میادین سیاسی و اجتماعی نیز غافل نماند.

فقدان ایشان قطعا خساراتی سنگین برای حوزه معارف اسلامی می‌باشد.

اینجانب این ضایعه را به حضور رهبر فرزانه انقلاب، حوزه‌های علمیه، شاگردان و بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه حی رحمان برای ایشان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل را مسالت می‌نمایم.

غیاث الدین طه محمدی
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha