جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: گرچه با جنایت هولناک آمریکای جنایتکار جبهه مقاومت، پشتوانه عظیمی را از دست داد، اما پرقدرت و با صلابت به مسیر خود ادامه خواهد داد و یک لحظه از پای نخواهد ایستاد.

به گزارش خبرنگارذ خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: تدبیر، شجاعت و هوش بالای سردار سلیمانی بی نظیر  وزبانزد بود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار خصوصیات فردی این شهید باید موقعیت شناسی و برنامه‌ریزی دقیق برای عملیات‌های نظامی را به عنوان خصوصیات نظامی این شهید والامقام معرفی کنیم.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار بود و توانست با روشنگری‌ها خود چهره زشت سردمدارانش استکبار را به جهانیان بشناساند.

وی اظهارکرد: در طول مسیر ۴۰ ساله انقلاب، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به عنوان یکی از فرماندهان باتدبیر، شجاع و ولایتمدار، تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت‌های شجاعانه‌ای در میدان‌های مختلف جهاد با دشمنان اسلام و استکبار جهانی داشت که شکل‌گیری بنیان مستحکم جبهه مقاومت بین‌الملل نمونه اعلای آن است.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: گرچه با جنایت هولناک آمریکای جنایتکار جبهه مقاومت، پشتوانه عظیمی را از دست داد، اما پرقدرت و با صلابت به مسیر خود ادامه خواهد داد و یک لحظه از پای نخواهد ایستاد.

امام جمعه بویین زهرا گفت: سردار سلیمانی در سخت‌ترین نبردها همواره  پیشگام ودر خط مقدم حضور داشت.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha