جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ امام جمعه اهواز، آیت‌الله مصباح را شخصیتی جامع‌الاطراف دانست و گفت: ایشان در همه علوم حوزوی سرآمد بود و قرن‌ها باید بگذرد تا حوزه‌های علمیه بتواند فردی در تراز حضرت آیت‌الله مصباح تربیت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در حاشیه مراسم گرامیداشت آیت‌الله مصباح یزدی و سالگرد شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خبر رحلت یکی دیگر از سربازان ولایت حضرت آیت‌الله مصباح یزدی عالم وارسته عالم تشیع را عزادار کرد.

وی بیان کرد: حضرت آیت‌الله مصباح یزدی عالمی وارسته، فقیهی متاله، حکیمی وارسته، انقلابی، شخصیتی جامع‌الاطراف و تقریباً در همه علوم حوزوی سرآمد بود و در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی از سال ۴۲ با امام راحل و تاکنون حضور برجسته داشت و به‌عنوان سرباز و فرد توانمند، عالم و انقلابی حضور پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: قرن‌ها باید بگذرد تا حوزه‌های علمیه بتواند فردی در تراز حضرت آیت‌الله مصباح با شاخصه‌ها و ویژگی‌ها تربیت کند و خسارت واردشده به حوزه علمیه به این سادگی قابل جبران نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha