چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مسابقه بصیرتی «سرباز اسلام»

حوزه/ مسابقه بصیرتی «سرباز اسلام» برگرفته از کتاب «رفیق خوشبخت ما» ویژه بانوان سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده ربابه داودالموسوی  عنوان کرد: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت آسمانی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، مسابقه بصیرتی «سرباز اسلام» ویژه بانوان سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری دام‌ظله‌العالی مبنی بر لزوم شناخت شهدای انقلاب و تکریم، پاس داشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه راه شهیدان، منبع مطالعه این مسابقه از کتاب «رفیق خوشبخت ما» شامل خصوصیاتی از زندگی سردار و همچنین خاطراتی از خصوصیات اخلاقی و رشادت‌های ایشان معرفی می‌شود.

داود الموسوی افزود: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی درباره ویژگی شاخص شهید سلیمانی فرمودند: «ویژگی سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی این بود که سرباز «اسلام» بود نه صرفاً سرباز «وطن»»؛ سردار شهید سلیمانی نمادی از رشادت، اخلاص و از خودگذشتگی بود که باید الگوی هر مرد و زن قرار گیرد.

وی با بیان اینکه زمان مطالعه این مسابقه از ۱۳ دی تا ۹ بهمن است، گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل الکترونیکی کتاب را دریافت کنند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: شرکت  کنندگان پس از مطالعه کتاب در تاریخ ۱۰ تا ۱۲  بهمن با مراجعه به کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/jz_mft و در پیام‌رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/jz_m.f.t پاسخ‌های چهار گزینه ای مسابقه را پاسخ دهند و پاسخ صحیح را از طریق پیامک به سامانه ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۲۶۲۷ ارسال کنند.

داود الموسوی در پایان با اشاره به اهدای جوایز نقدی به برگزیدگان مسابقه، گفت: اسامی برگزیدگان مسابقه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی اعلام می‌شود.

شیوه ارسال پیامک: درج گزینه‌های صحیح، نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات و کدملی، مانند نمونه؛ ( ۱-۲-۲-۴-۲-۳ .....  - فاطمه عظیما – ۲۷ – کارشناسی ارشد – ۰۰۸۵۴۰۹۹۵۱).

دانلود کتاب «رفیق خوشبخت ما»

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha