چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدارامام جمعه ورامین از جانبازان

حوزه/ حجت الاسلام محمودی در دیدار با جانبازان شهرستان ورامین، گفت: باید به این حقیقت اعتراف داشت که مردم ما در دنیا بی نظیر هستند و دشمنان نیز به خاطر این ایستادگی ها از رویارویی نظامی با انقلاب مایوس هستند و لذا به ترورهای پنهانی و بزدلانه روی می آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» همزمان با هشتمین روز از دهه بصیرت، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و هیئت همراه از دو جانباز قیام ۱۰ دی سال ۵۷ ورامین و فتنه سال ۸۸ عیادت کرد و اظهار داشت: همه مردم ایران مدیون رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و باید از ایستادگی و بصیرت مثال زدنی شما جانبازان که با بصیرت مثال زدنی در مواقع بحرانی کشور حضور فعالی دارید تشکر و قدردانی کرد. اگر ایستادگی و بصیرت مردم و شما جانبازان انقلاب اسلامی نبود آتش فتنه در سال ۸۸ خاموش نمی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه سرمایه اصلی نظام اسلامی بصیرت و لحظه شناسی مردم آن است، افزود: باید به این حقیقت اعتراف داشت که مردم ما در دنیا بی نظیر هستند و دشمنان نیز به خاطر این ایستادگی ها از رویارویی نظامی با انقلاب مایوس هستند و لذا به ترورهای پنهانی و بزدلانه روی می آورند.

در ادامه، محمد علی رحیمی خاص جانباز ۳۵ درصد قیام ۱۰ دی سال ۱۳۵۷ شهرستان ورامین با تشکر از حضور مسئولین گفت: قبل از انقلاب شغل بنده جوشکاری بود و از سال ۵۴ مبارزات خود را برعلیه رژیم پهلوی آغاز کردم و همان سال هم به خاطر مخالفت با رژیم به زندان افتادم.

وی ادامه داد: در روز ۱۰ دی سال ۵۷ بعد از آگاهی از اینکه مردم برای تظاهرات به خیابان آمده اند، به سمت میدان امام(ره) فعلی حرکت کردم و در آنجا ابتدا آیت الله محمودی امام جمعه فعلی ورامین در مخالفت با رژیم شاهنشاهی سخنرانی کرد و سپس در مقابل امامزاده موکب الدین تظاهرات آغاز شد و در آن محل شهید کریمی به فیض شهادت نایل آمد. در حالیکه بدن مطهر این شهید را به همراه دوستان به سر دوش داشتیم  و شعار می دادیم یکی از ماموران رژیم پهلوی با کلت به من شلیک کرد و همانجا سینه  من شکافته شد.

این جانباز قیام  سال ۵۷ ورامین با تاسف از اینکه از قافله شهداء جامانده است، افزود: بعد از تیر خوردن بیهوش شدم، بعدها فهمیدم که پیکر ما را با ابدان مطهر سه شهید  ۱۰ دی ورامین در عقب یک وانت ریخته بودند و به بهداری کارخانه قند و سپس به تهران منتقل کردند که نکته جالب آن بود که بنده ساعت نه و نیم صبح تیر خوردم ساعت چهار عصر عمل شدم که قسمت نشد به این شهدا بپیوندم.

جانباز دیگری که امروز به مناسبت دهه بصیرت از وی عیادت شد، محمد اسماعیلی بود که در سال ۸۸ در جریان فتنه انگیزی دشمنان و عناصر داخلی آنها مجروح گردید.

 محمد اسماعیلی متولد سال ۶۵ است که پس از اینکه در سال ۸۸ فهمید هدف فتنه گران جز براندازی نظام چیز دیگری نیست با بصیرت مثال زدنی خود به میدان آمد و در مقابل این عناصر خود فروخته ایستاد گی کرد.

وی در این باره گفت: در سال ۸۸ وقتی فهمیدیم که فتنه گران به منطقه گیشا حمله کرده اند به این منطقه جهت حراست از اموال عمومی رفتیم و متاسفانه زمین گیر شدیم که در این رابطه با حمله دشمنان دو عدد از مهره های کمر بنده شکست و به خاطر آن چند روز بیهوش بودم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha