پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهیدان سلیمانی و المهندس

حوزه/ خانواده شهید ابو مهدی المهندس با صدور بیانیه ای ملت عراق از برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت فرماندهان پیروزی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خانواده شهید ابو مهدی المهندس با صدور بیانیه ای ملت عراق از برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت فرماندهان پیروزی تشکر و قدردانی کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

( یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ)

ای ملت عراق

ای برادران و خواهران

از عمق دل به شما سلام می کنیم.

اگر به شما بگوییم "سپاس"، این تشکر ما حق شما را ادا نخواهد کرد؛ شما در مقابله با رژیم معدوم صدام و سپس اشغالگری وحشیانه آمریکایی ها و سپس در آزاد سازی سرزمین از لوث وجود تکفیری ها، بعثی ها و داعشی ها حماسه ها آفریدید.

ما از عمق قلبمان به شما به خاطر این اظهار وفاداری بزرگ به جانفشانی های شهید ابومهدی المهندس و عزیزانش در الحشد الشعبی و برادرش شهید حاج قاسم سلیمانی و دوستانش، درود می فرستیم.

شما به فریاد امام حسین (ع) در روز عاشورا لبیک می گویید و ایام الله را زنده نگه می دارید و شما آن کوه برافراشته ای هستید که از دست یازی ها به دور است.

به احترام اقدام شریف شما که تاج و تخت طاغوت را به لرزه در آورد می ایستیم. ما به همراه شما به سوی هدف والا حرکت می کنیم و به سخن پدر الحشد الشعبی و فرمانده شهید آن ابو مهدی المهندس ایمان داریم که می گفت: "ما با این اراده حسینی آمریکا و دنباله روهای آن را متوقف خواهیم کرد، آن ها پیروزی را دور می بینند و ما آن را نزدیک می بینم".

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha