سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
قتل فجیع شیعیان هزاره

حوزه/ روحانی هندوستانی گفت: حمله داعش به کارگران معدن ذغال سنگ گواه این است که آنها از قاسم سلیمانی هنوز نفرت به دل دارند.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» روحانیان هندی حمله فجیعانه به کارگران شیعیان معدن ذغال سنگ در بلوچستان پاکستان را به شدت محکوم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین تقی آقا عابدی، رئیس شورای علمای شیعه هند جنوبی، حمله وحشیانه در پاکستان را به شدت محکوم کرد و گفت: حمله به جامعه شیعه هزاره در پاکستان حادثه ای بسیار تأسف بار و غیرانسانی است که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت و حمله داعش گواه این است که نفرت آنها از قاسم سلیمانی هنوز ادامه دارد، زیرا این کشتار در همان روزی که شهید قاسم سلیمانی به شهادت رسیده است، اتفاق افتاده و می‌خواهند با کشتن شیعیان بی گناه، نفرت خود را بروز دهند.

حجت الاسلام والمسلمین تقی عباس رضوی، روحانی مشهور دینی هند و معاون رئیس بنیاد اهل بیت (ع) هند، حادثه دلخراش ماخ را فراموش نشدنی و آه قربانیان را باعث شرمساری قاتلان دانست و گفت: مطمئناً آه های بی کس و مظلوم، جهنمی را برای قاتلان آماده می کنند که در آن همچنان سوزانده خواهند شد. نه تنها جامعه هزاره بلکه کل مردم پاکستان، صرف نظر از مذهب و قوم، باید از حادثه دلخراش ماخ ناراحت شده و این عمل جنایتکارانه را به شدت محکوم کنند و از خانواده های شهدا ابراز همدردی صمیمانه کنند.

وی در ادامه گفت: بدبختی اندیشه تکفیری جامعه پاکستان را در تاریکی تحقیرآمیزی فرو برد، به همین دلیل این کشور که دارای ارزشهای اساسی آزادی، برابری و عدالت بود، تاکنون نتوانسته است ظلم و استبداد را از بین ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha