دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه کردستان گفت: امروز برای حفظ انقلاب و نظام در برابر توطئه های دشمنان همه باید در دفاع از رهبری و ولایت تلاش کنیم و به مانند شهید سلیمانی همواره در مسیر ولایت حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور  با حضور محسن رضایی؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، اظهار داشت: هیچ کسی نمی تواند منکر نقش کلیدی شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس، مبارزه با تروریسم و مدیریت جهادی شود.

فرمانده سپاه کردستان با اشاره به اینکه شکست واقعی داعش به دست شهید سلیمانی به وقوع پیوست، گفت: ترور شهید سلیمانی توسط آمریکا به نوعی انتقام آنان از شکسته دهنده داعش در منطقه بود و همین امر حیثت بیگانگان را در منطقه بر باد داد.

این مقام نظامی اظهار کرد: امروز برای حفظ انقلاب و نظام در برابر توطئه های دشمنان همه باید در دفاع از رهبری و ولایت تلاش کنیم و به مانند شهید سلیمانی همواره در مسیر ولایت حرکت کنیم.

سردار حسینی با تاکید بر نقش مردم کردستان در دوران دفاع مقدس و دفاع از مرزها، عنوان داشت: اجرای طرح شهید سلیمانی یکی از طرح های بزرگ و تاثیرگذار در مبارزه با کروناست که به برکت خود سردار دلها در سطح استان در حال انجام است.

فرمانده سپاه کردستان گفت: این طرح به صورت محله‌ محور برگزار می‌شود و توانسته نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا داشته باشد.

این فرمانده نظامی با اشاره به اینکه در طرح شهید سلیمانی تعداد افراد شناسایی شده نسبت به قبل از اجرای طرح ۶۹ درصد کاهش یافته است، گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در کردستان شاهد کاهش ۷۳ درصدی مرگ ها در اثر کرونا و نیز کاهش ۵۷ درصدی بستری ها در بیمارستان های استان هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha