یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماز جمعه

حوزه/ بر اساس اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نماز جمعه این هفته در همه شهرهای استان به دلیل استمرار وضعیت زرد اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، براساس اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه ۱۹ دی ماه ۱۳۹۹ در سراسر آذربایجان غربی به دلیل استمرار وضعیت زرد اقامه خواهد شد .

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

مردم  مؤمن و شریف استان آذربایجان غربی

ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای تمامی مردم عزیز؛ به استحضار می رسانیم با لطف الهی و بر اساس دستورالعمل ابلاغی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و با توجه به استمرار وضعیت زرد در استان آذربایجان غربی، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه ۱۹ دی ماه ۱۳۹۹ در تمامی شهرهای استان اقامه خواهد شد.

لازم به ذکر است ، نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در مصلای امام خمینی (ره) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقامه خواهد شد.

در پایان ضمن تسلیت رحلت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی و قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان از مردیم شریف استان می خواهیم ضمن رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای شرکت در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه؛ ماسک ، مُهر و سجاده شخصی خود را به همراه داشته باشند.

دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه  ارومیه

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha