سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/۱۷ مرکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در مدارس علمیه خواهران مازندران به مناسبت سالگرد سردار شهید سلیمانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام محمد جواد قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در این برنامه بیان کرد: فلسفه ایجاد مراکز نیکوکاری معطوف به انجام امورات فرهنگی مددجویان توسط حوزه علمیه خواهران مازندران است و در بحث واسپاری برخی از امور کمیته امداد به خواهران طلبه نیز از دانش آموختگان خود استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: حوزه علمیه خواهران مازندران در همکاری با کمیته امداد استان به دنبال دو هدف بوده که  فعالیت در زمینه های فرهنگی به عنوان وظیفه ذاتی و سازمانی و خدمت رسانی به مددجویان در این راستا اولین آن است.

استاد حوزه مازندران تصریح کرد: با توجه به این که در حوزه علمیه خواهران ظرفیت خوبی وجود داشته و دارای رشته های مختلفی هستیم؛ لذا می‌توانیم  با شناسایی افراد مستعد و صالحه از بین خانواده های مددجویان، زمینه تحصیل آن ها را در مدارس علمیه خود فراهم کرده تا با تحصیلات حوزوی و تخصص در این زمینه خود مروج امورات فرهنگی شوند.
 

حوزه علمیه خواهران بازوان توانمندی برای کمیته امداد امام خمینی(ره) است

حجت‌الاسلام و المسلمین عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران نیز در این برنامه گفت: ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان داریم و سیاست ما تاسیس این مراکز به صورت تخصصی در زمینه های مختلف است که در حوزه خواهران مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی را تاسیس کردیم تا امورات فرهنگی مددجویان را به عهده گرفته و خدمات با کیفیت بهتری ارائه شود.

وی افزود: هدف از تاسیس مراکز نیکوکاری، شناسایی بهتر مشکلات مددجویان و رسیدگی به امورات و خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به آنها در زمینه های مختلف و در بازه زمانی کمتر است.

وی خاطر نشان کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران بازوان توانمندی برای کمیته امداد استان است و همکاری خوبی با این نهاد دارد، امیدواریم با همراهی و همکاری یکدیگر در رفع مشکلات خانواده های مددجویان اقدامات موثری برداریم.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha