جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: با شناخت عمیق تر از سردار سلیمانی فرصت رویشهای جدید در بسیج فراهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار آقای مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور  گفت:  فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت زهرا(س) است و از آنجایی که رسالت پیامبر(ص) جهانی بود و حضرت زهرا(س) سیده نساء زنان عالم بود، رسالت بسیج نیز بین‌المللی است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: نهضت جهان اسلام آینده روشنی را برای دین و جهان ترسیم کرده است و آیات قرآن وعده‌های قطعی برای اینکه آینده جهان، آینده‌ای روشن است بیان کرده و کسانی که این وعده‌های الهی را جدی گرفتند و پای کار ایستادند، مؤثر واقع شدند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین  با بیان اینکه بسیجیان بزرگ عصر ما همچون امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به وعده‌های الهی تکیه کردند و مؤثر واقع شدند، خاطرنشان کرد: بسیجی واقعی تکیه کننده به وعده‌های الهی است و همان طور که خداوند وعده داده «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» قطعاً تحقق می‌یابد و این تکیه به وعده‌ی نصرت الهی رمز موفقیت بسیج است.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی تأکید کرد: امروز که جامعه نسبت به گذشته با ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی بیشتر آشنا شده و شناخت دقیق‌تری پیدا کرده است، فصل رشد و رویش‌های بیشتر بسیج است و این رشد و رویش در بین دانش‌آموزان بیشتر تحقق می‌یابد.

 وی به تشریح حدیثی از امام علی(ع) پرداخت و یادآور شد: امیرالمؤمنین(ع) فرموده‌اند دل‌های جوانان مستعد رشد و رویش است و هر چه به آنها عرضه شود، پرورش می‌یابد و این بهترین فرصت است تا زمینه رشد این امانت‌های الهی را بیش از پیش فراهم آوریم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha