پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی مدوّن و مؤثر، ورود بیشتری به بازارهای منطقه داشته باشیم، شاهد تحولات بیشتری در عرصه اقتصادی خواهیم بود و این مهم نیازمند حضور دولتی جوان، انقلابی، با انگیزه و فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز  در دیدار تعدادی از مدیران شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان در قزوین  گفت: آمارهای خوبی که از تولید و توسعه شرکت‌ها فرمودید بسیار امیدوار کننده است.

 امام جمعه قزوین تصریح کرد: این توفیقی از سوی خدای متعال برای شما عزیزان است که سفره‌های رزق و روزی و اشتغال و برکت را برای مردم باز کنید و علاوه بر آنکه زمینه‌ساز ارتقای سطح زندگی مردم باشید، برای نظام نیز پایگاه امنیت‌سازی باشید.

  رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:همیشه حواسمان باشد که برکات امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و فعالیت‌های بین‌المللی و اثرگذار شخصیت‌هایی چون سردار سلیمانی، انگیزه‌ای برای فعالیت در عرصه‌های خدمت‌رسان به مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کردند تا کشور ما را ناامن کنند، اما به برکت خون شهدا و رشادت‌های سردارانی چون سردار سلیمانی تا امروز علاوه بر امنیت، شاهد تولید و صادرات محصولات ایرانی به کشورهای منطقه و دنیا هستیم.

 وی ادامه داد : اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی مدوّن و مؤثر، ورود بیشتری به بازارهای منطقه داشته باشیم، شاهد تحولات بیشتری در عرصه اقتصادی خواهیم بود و این مهم نیازمند حضور دولتی جوان، انقلابی، با انگیزه و فعال است.

مفسر قرآن مجید عنوان کرد: رضای خدا و خدمت به خلق یکی از مهمترین محورهایی است که در هر عرصه‌ای که فعالیت داریم، محور است و رسالت ایمانی ما اقتضا می‌کند مسلمان و غیر مسلمان را ببینیم و حتی کسانی که مسلمان نیستند نیز از خدمات شما بهره‌مند شده و با خدمات شما به دین و اهل بیت(ع) علاقه‌مند شوند و این سیره انبیاء و ائمه اطهار(ع) است.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خداوند وعده داده کسانی که برای ما کار می‌کنند درهای بسته را به روی آنها باز می‌کنم و در مسیر مشکلات لاینحل برای آنها گشایش ایجاد می‌کنم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha