پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین، غذای حلال و پاک زیرساخت تزکیه نفوس دانست و بیان کرد: اگر جان انسان با خوردن غذای حرام آلوده شود، روح نیز نمی‌تواند ظرفیت پذیرش ولایت امام علی(ع) و اولادش را داشته باشد و درکی از قرآن و حقایق دینی و الهی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار با در دیدار حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مقدم، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: خدای متعال فرمود من رب اکرم هستم و قرآن را نیز کتاب کریم معرفی کرده و تأکید کرده تنها پاکان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: اگر انسان اهل ربا باشد، نمی‌تواند درکی از قرآن داشته باشد. مال حرام اجازه نمی‌دهد انسان با قرآن ارتباط برقرار کند و این یک اصل مهم قرآنی است.

 امام جمعه قزوین تصریح کرد: خداوند می‌خواهد به ما بیاموزد اگر می‌خواهید ولایت امام علی(ع) و اولادش که قرآن‌های ناطق هستند را درک کنید، شرطش این است که غذای حلال بخورید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین، غذای حلال و پاک زیرساخت تزکیه نفوس دانست و بیان کرد: اگر جان انسان با خوردن غذای حرام آلوده شود، روح  نیز نمی‌تواند ظرفیت پذیرش ولایت امام علی(ع) و اولادش را داشته باشد و درکی از قرآن و حقایق دینی و الهی نخواهد داشت.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha