پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله عیسی قاسم

حوزه/ آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین، جنایت وحشیانه گروهک تروریستی داعش در سر بریدن کارگران معدن در پاکستان را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین، جنایت وحشیانه گروهک تروریستی داعش در سر بریدن کارگران شیعه در معدن زغال سنگ در پاکستان را محکوم کرد.

ترجمه متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

{…أَنَهُ مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَمَا قَتَلَ النَاسَ جَمِیعًا} المائدة : ٣٣

داعش چهره دروغین، ناپسند و مخدوشِ اسلام باقی خواهد ماند و این گروهک دین اسلام را از چشم تمامی کسانی که از حقانیت و پاکی اسلام و منزه بودن آن از برریت و وحشی گری و احترام اسلام به انسانیت انسان و حرمت قائل بودن برای جان انسان بی خبر و ناآگاه هستند، می اندازد.  

داعش خون انسانی ها بی گناه را به شیوه وحشیانه می ریزد و نسبت به اسلام جاهل و نسبت به اخلاق امت بیگانه است و بسیاری از اصول و مبانی اسلام را نقض کرده و در آن بدعت می آورد و کسانی که شهادتین می گویند، نماز می خوانند، روزه می گیرند، حج به جا می آورند، زکات می دهند و در اندیشه و عمل به وحدانیت خداوند ایمان دارند را به قتل می رساند و مسلمانان را همچون گوسفند، سر می برد.

داعش عاشق خونریزی و ویرانگر صفوف مسلمانان باقی خواهد ماند و آرزوی آن تفرقه افکنی و فروپاشی امت است.

امت از شیعه و سنّی با تمامی طوایف آن باید در یک صف واحد در برابر این ویروس ویرانگر بایستند و نسل هایی را تربیت کنند که نسبت به حیله و نیرنگ، سلطه گری، جهل و خطر داعشی ها آگاه باشند.

نکته مورد توجه این است که این یازده مسلمان بی گناهی که در کشتار وحشیانه[در پاکستان] سرشان بریده شد، با هیچ کس سر جنگ نداشته و اهل مبارزه فکری یا درگیری های مذهبی نبودند.

داعشی ها کاملاً برخلاف آیه کریمه فوق الذکر عمل می کنند و بدون هیچ نگرانی و حساب و کتابی دست به کشتار مسلمانان زده و در خون آنها غرق می شوند.

خداوندا امت اسلام را متحد فرما و از نیرنگ دشمنان از کافر، منافق و جاهل را از این امت دور بگردان.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha