شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موسوی گرمی

نماینده شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: گروهک داعش دست ساخته استکبار جهانی است و این امر با حمایت دولت های استکباری و صهیونیست برای کند کردن سرعت بیداری اسلامی ایجاد شد.

حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه گفت: این گروهک اخیرا اعلام کرده که حدود 4هزار نفر از مجروحانش در بیمارستان های اسرائیل مداوا شده اند و البته قبلا هم از این دست اطلاعات داشته ایم.

وی افزود: با تاکید بر اینکه هدف استکبار از ایجاد داعش اختلاف در بین کشورهای اسلامی و مسلمانان مذاهب گوناگون است گفت: آنها به دنبال خدشه دار کردن چهره ناب اسلام هستند که بحمدالله اسلام منطق قوی و استدالال مناسبی در این موارد دارد.

نماینده مردم گرمی با اشاره به حرکت های موجود در بین برخی کشورهای اسلامی و غیراسلامی جهت نشان دادن فعالیت های داعش به نام اسلام واقعی، گفت: آنها بنا دارند در قالب اسلام ستیزی و با نشان دادن وحشی گری های داعش، اسلام را خشن و خارج از منطق جلوه دهند.

وی اعلام کرد: داعشی ها دامن زدن به اختلافات داخلی بین مسلمانان و جلوگیری از بیداری اسلامی است و اسلام‌هراسان آن را برای از بین بردن اعتقادات مردم ایجاد کردند.

حجت‌‌الاسلامموسوی اصل با اشاره به دست نشانده بودن گروهک داعش گفت: از آنجا که داعشی ها مانند یک حیوان درنده دست پرورده ای هستند که اربابشان هر وقت اراده کند، افسارشان را میکشد و از این رو کاری پیش نمی برند.

وی با اعلام اینکه داعشی ها ریشه ندارند گفت: داعش نه اسلامی، نه مسیحی و نه یهودی است، بلکه اینها عواملی مثل منافقین دوره طاغوت یا القاعده ای هستند که حدود 20 سال قبل در افغانستان اتفاق افتاد.

نماینده گرمی اظهار داشت: داعش گروهی انحرافی است که به نام اسلام جنایت می کند ولی خوشبختانه تمامی مسلمانان از سنی و شیعه ماهیت این گروهک را شناخته اند و علمای اسلام علیه آنان فتوا داده اند. به همین دلیل مردم ماهیت آنان را می شناسند و چون ماهیتشان شناخته شده، از بین رفته اند.

حجت‌الاسلام موسوی با یادآوری جنایتهای داعش علیه شیعه، سنی، مسیحی و دیگر ادیان الهی گفت: داعشی ها حرکت هایی خلاف انسانیت و شرع انجام می دهند و همین امر باعث می شود تا مانند بهاییت از بین بروند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایتهای که گروهک بوکوحرام در کشورهای مسلمان آفریقایی انجام می دهد گفت: این گروهک نیز دارای افکار انحرافی دیگری هستند که با درس خواندن دختران مخالفت می کنند و یک عده از دانش آموزان دختر را گروگان گرفته اند.

حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل در پایان تاکید کرد: گروهکهایی مانند داعش، بوکوحرام و بهاییت غده هایی سرطانی هستند و ما از خدای متعال خواستاریم کمک کند تا هرچه زودتر از میان کشورهای اسلامی پاک بشود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha