پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام شهسواری

حوزه / مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برنامه های دهه فجر امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پر رونق تر اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی و در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان، اظهارداشت: با توجه به حساسیت‌های سال جاری در اجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود ویروس منحوس کرونا و تلاش استکبار جهانی و معاندین انقلاب اسلامی در کم‌رنگ نمودن این مراسم ارزشمند و بی اثر جلوه دادن حضور مردم در برنامه ها و فعالیتهای این دهه، در تلاش هستیم امسال این برنامه ها را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پررونق تر ومطمن تر اجرا کنیم.

حجت الاسلام شهسواری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی بیش از  چهار دهه است که به واسطه استقلال طلبی و تلاش برای حرکت در سایه ایمان، مشمول نعمت‌های خداوند متعال نظیر استقلال، آزادی و پیشرفت‌های علمی شده است.

وی ادامه داد: امروز مسئولیت مهمی برعهده  مسئولین نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته و این دهه فرصت مهمی است تا بتوانیم دستاوردهای نظام جمهوری اسلام را به نسل جوان معرفی نماییم.

وی اظهار کرد: مردم آگاه وهوشیارو با بصیرت در تمامی صحنه های صیانت از اصول انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی همچنان ایستاده و در صحنه هستند.

حجت الاسلام شهسواری بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که به واسطه رهبری امامین انقلاب و بصیرت و حضور ملت، مقاوم و شکست ناپذیر شده است، چرا که این نظام برآمده از خون شهدا  امروز موجب امیدواری مظلومین جهان و عصبانیت و کینه دشمنان قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به محوریت برنامه های اجرایی استان در فضای مجازی، بربهره برداری هرچه مناسب تر و حضور مطمئن‌تر در این فضا از طرف کارگروه‌های اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و  اجرای برنامه‌ها با موضوع تبیین اهداف انقلاب اسلامی و تنویر افکار عمومی تاکید کرد.

 در ادامه روسای کارگروه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با ارائه گزارش عملکرد در خصوص اجرای برنامه های سال جاری به ارائه نظرات سازنده در خصوص نحوه فعالیت ستاد ها و کارگروه های ذیربط پرداختند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha