چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
امیرزاده

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: نشر و ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی در سطح جامعه از جمله شئون مهم بسیج طلاب و روحانیون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده ضمن بازدید از مدرسه مرحوم آیت الله بهجت (ره) طی سخنانی در جلسه مشترک با مدیر مدرسه و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آن، اظهار داشت: ما در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب و نشر ارزش ها، هر چقدر که می توانیم باید فرهنگ و تفکر و روحیه بسیجی و کار جهادی را در جامعه ترویج دهیم چرا که این مساله یکی از مهم ترین شئون و رسالت های بسیج طلاب است.

وی افزود: به لطف الهی، طلاب و روحانیون بسیجی و جهادی استان قم در سال جاری در کنار فعالیت های مختلف و متنوع مرتبط با رزمایش همدلی مؤمنانه و نیز مقابله با کرونا، نسبت به فعالیت های بصیرتی به خصوص در عرصه فضای مجازی و همچنین دیگر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی اهتمام لازم را داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی، مدیر مدرسه مرحوم آیت الله بهجت(ره) نیز در این جلسه با اشاره به این که ذات کار طلبگی، علم آموزی و تبلیغ و نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع) است، گفت: با نگاه به کلام نورانی امام راحل و مقام معظم رهبری به خوبی درمی یابیم که یکی از وظایف بسیجیان به خصوص طلاب و روحانیون بسیجی، تلاش در جهت تقویت و توسعه روحیه انقلابی و جهادی در جامعه است.

وی افزود: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، شاخص ترین الگوی بسیج و کار جهادی، امیرالمؤمنین(ع) است که همه چیز خود را وقف اسلام و شریعت ناب محمدی(ص) کرد.

مدیر مدرسه مرحوم آیت الله بهجت(ره) بیان داشت: بسیجی یعنی همین روحیه ایثار و از خودگذشتگی و لذا ما باید تلاش کنیم که هم روحیه انقلابی ملت حفظ و تقویت شود و هم این که ان‌شاءالله، روحیه ایثار و از خودگذشتگی در میان نسل جدید نهادینه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha