شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سعید عسگری

حوزه/سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: یکی از برنامه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ارتقا علمی و معیشتی روحانیون تشیع و اهل سنت در سطح استان کردستان با استفاده از ظرفیت های موجود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید عسگری، امروز در دیدار مسئولان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار داشت: شورای روحانیت در استان کردستان همواره از جایگاه و منزلت بسیار بالایی برخوردار بوده است.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: مردم کردستان مرکز بزرگ اسلامی را به عنوان نام شورای روحانیت می شناختند و همواره برای پاسخ به سئوالات شرعی خود به این مکان مراجعه می کردند که این نشان از جایگاه والای این مرکز در بین مردم این خطه دارد.

وی بیان کرد: یکی از برنامه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ارتقا علمی و معیشتی روحانیون تشیع و اهل سنت در سطح استان کردستان با استفاده از ظرفیت های موجود است. همچنین بنا داریم که به صورت منظم دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی فصلی برای روحانیون این مرکز برگزار کنیم.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: این کارگاه‌ها آموزشی در قالب کمیسیون‌های تخصصی باید مورد توجه قرار گیرد و در این کارگاه‌ها با بهره‌گیری از حضور اساتید مجرب بومی و غیربومی زمینه ارتقای سطح علمی شورای روحانیون را در استان فراهم سازیم.

وی با اشاره به برگزاری یک دوره یک روزه برای اعضای شورای افتای استان کردستان، گفت: نماینده ولی فقیه در استان کردستان همواره اعتماد بسیار ویژه ای به مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور داشته اند که این خود می تواند به همه ما در انجام کارها یک انرژی مضاعف بدهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha