پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: حضرت زهرا(س) در برخورد با حوادث سیاسی مهم بعد از رحلت رسول اکرم(ص)، موضع گیری و از ولایت دفاع می‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد سیدالشهداء(ع) شنبدی بوشهر، اظهار داشت: بهترین کرامت حضرت زهرا(س) کلام نورانی و عمل عابدانه ایشان است. کلام حضرت در خطبه فدکیه یک دوره کامل از معارف اسلامی و توحیدی است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به بصیرت و جریان شناسی حضرت زهرا(ص) ابراز داشت: حضرت زهرا(س) برای اینکه مردم را روشن کند در مسجد، خطبه مفصلی را خواند و معارف اسلامی را از درون این خطبه بیرون ریخت. آنقدر این حرف ها تاثیرگذار بود که مردم شروع به گریه کردن کردند. چون در آن زمان قبلیه گرایی و فرد گرا در بین مردم بود و همه از نفر تبعیت می کردند، لذا وقتی می دیدند نمی توانند کاری کنند شروع به گریه کردن کردند. این از کرامت حضرت زهرا(س) است.

حجت الاسلام خدری به سبک زندگی فاطمی پرداخت و ادامه داد: حضرت زهرا(س) در برخورد با حوادث سیاسی مهم بعد از رحلت رسول اکرم(ص)، موضع گیری و از ولایت دفاع می‌کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha