سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید ضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از دستاوردها و پروژه ­های در دست اقدام پژوهشکده­‌ی علوم و فناوری شمال دانشگاه صنعتی مالک اشتر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجان­پور، با حضور در جمع مدیران پژوهشکده دفاعی دانشگاه مالک اشتر گفت: با وجود نیروهای متخصص و متعهد در سطح وزارت دفاع و مخصوصا دانشگاه مالک اشتر جای دانشمندان بزرگی مثل شهید فخری­ زاده خالی نخواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ضمن یادآوری خاطرات دانشمند دفاعی و هسته­ای کشورمان –دکتر محسن فخری زاده، دانشگاه مالک اشتر را یکی از سازمان های موفق در تربیت نیروهای متعهد و متخصص برشمرد و تأکید کرد: یکی از وظایف مسئولین دانشگاه تبیین نقش نخبگی و ویژگی­های شخصیتی منحصر به فرد این شهید در ارتقاء توان دفاعی کشور می باشد.

وی اظهار کرد: آنچه که امروز در مجموعه پژوهشکده علوم و فناوری دانشگاه  مالک اشتر مشاهده شد حکایت از عزم، اراده، مدیریت هوشمند و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و پژوهشگران در حوزه تولید اقتدار دفاعی بود.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور افزود: اگر چه این محصولات و تولیدات برای کشور مهم است لکن وجود نیروی انسانی عالم، متدین ، معتقد با روحیه و مدیریت انقلابی به عنوان یک سرمایه گرانبها مهم تر و ارزشمند تر است. 

دکتر شفقت رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت­ها، توانمندی­ها و آخرین دستاوردها و همچنین روند پیشرفت پروژه­ها در این پژوهشکده ارائه کرد.

دکتر ابوطالب شفقت پژوهشکده دفاعی شمال را یکی از پژوهشکده‌­های برتر در سطح نیروهای مسلح دانست و وجود نیروهای متخصص و متعهد  را از دلایل موفقیت این پژوهشکده در یک دهه اخیر برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha