سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام منصور امامی

حوزه/ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: هر مسئولی در نظام اسلامی که با رفتارهایش به انقلاب و نظام بزند و دست به چپاول بیت المال بزند، آن مسئول طاغوتی و ضدانقلاب و بدتر از شمر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی، شامگاه پنج شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن ۱۳۵۷ مردم ارومیه که در مسجد یازهرا (س) این شهر برگزار شد با بیان این که انقلاب اسلامی در نوع خود بی نظیر بود، اظهار داشت: زمانی که دو ابرقدرت دنیا یعنی آمریکا و شوروی جهان را به دو قسمت بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند و در چپاول آن با هم درگیر بودند و معتقد بودند که دین افیون ملت هاست و دیگر جایی در سیستم جهانی ندارد و در زمانی که آمریکا میلیاردها دلار هزینه کرد تا ایران تبدیل به حیات خلوت آن ها شود و هر زمان جنگی در منطقه اتفاق می افتد از ایران به عنوان ابزار استفاده کنند، امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی همه نقشه های آن ها را نقش بر آب کرد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در ماجرای شبیخون فرهنگی فرمودند، دشمن و شیاطین از انقلاب اسلامی سیلی محکمی خوردند و جوانان ما در جنگ تحمیلی با غلبه بر هوای نفس و شهوت وارد میدان شدند و دشمن را شکست داند، و لذا شیطان جهت انتقام از انقلاب اسلامی، تمام قدرت خود را با ترویج شهوت برای به فساد کشاندن جوانان این مملکت، به کار گرفته است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه افزود اینکه امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواندند، براساس مبانی فکری و علمی است. امیرالمؤمنین (ع) در نهج البلاغه می فرماید؛ شیطان در درون سینه‌های پیروان خود تخم‌گذاری کرد، سپس آن را مبدّل به جوجه نمود (فَباضَ وَ فَرَّخَ فی صُدُورِهِمْ)، شیطان ادراک و سمع و بصر اولیای خود را به دست می گیرد و از زبان و قلم آن ها شروع به سخنرانی می کند.

وی تصریح کرد: عده ای با حمایت شیطان و با نوشتن کتاب یا ساخت فیلم علیه انقلاب و دین  شبهه افکنی می کنند؛ زمانی که ابلیس تمام قدرت را در دنیا به دست گرفته بود انقلاب اسلامی ظهور کرد و آن را از بین برد و طبیعی است که شیطان برای گرفتن انتقام از انقلاب اسلامی، هر اقدامی بکند و لذا امروز می بینیم با وهابیت، سنی آمریکایی، شیعه انگلیسی، بهائیت، حجتیه و ... برای گرفتن انتقام از انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

حجت الاسلام امامی به بخشی از وصیت نامه سردار سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: این که سردار سلیمانی ایران را حرم اسلامی عنوان می کنند بی دلیل نیست و این از روی مبانی و تجربیاتی است که ایشان داشتند. اگر زمانه را نشناسیم و بازی ها را ندانیم کلاه سرمان خواهد رفت.

وی ادامه داد: مسئولی که در نظام اسلامی دست به فساد و چپاول بیت المال می زند بدتر از شمر است. صرف گریه و عزاداری بر سیدالشهدا دردی را درمان نمی کند، باید اعمال و رفتار ما با اهل بیت(ع) مطابقت داشته باشد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه به قیام مسلحانه مردم ارومیه در دوم بهمن ۵۷ اشاره کرد و گفت: در دوم بهمن مردم ارومیه با رهبری روحانیت و در رأس آنها مرحوم حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی دست به قیام مسلحانه علیه رژیم طاغوت زدند و علما بدون ترس و با شجاعت جلودار مردم بودند، لذا در واقعه دوم بهمن شما با سه محور روحانیت، مردم و مسجد مواجه هستید که اتحاد این محورها می تواند دشمن را نابود کند.

وی با بیان این که مردم باید به دنبال روحانیون شجاع و انقلابی باشند، تاکید کرد: روحانی که با یک تشر استکبار بترسد و موضع خود را تغییر دهد، به درد نظام و دین نمی خورد.

حجت الاسلام امامی با اشاره به این نکته که نفوذ همیشه و در همه حکومت ها بوده و اگر افراد ترسو و نفوذی مسئولیتی را به به دست بگیرند، لطمه های جبران ناپذیری بر پیکر جامعه می زنند، گفت: این که یک روحانی و عمامه به سر با ظلم مبارزه نکند و معارف انقلاب و دین را تبیین نکند، به درد دین و انقلاب نمی خورد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه تصریح کرد: هنر امام(ره) این بود که مردم را پای کار انقلاب آورد و فرمود نگذارید این کشور به دست لیبرال ها بیفتد. لیبرال آن مسئولی است که چندین میلیون حقوق می گیرد، اما دلش پیش آمریکاست.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی، شیطان بزرگ را ذلیل کرد، گفت: امروز باید روحانیون شجاع، نترس و مسلح به علم، تقوا، دیانت و بصیرت وارد میدان شود و به عنوان مجاهد در این راه جهاد کرده و با دسیسه ها و منفعت طلبی ها مبارزه کنند و هر گونه سکوت در برابر هجمه ها علیه انقلاب، کمک به جبهه کفر و باطل است و هر مسئولی هم که با رفتارهایش به انقلاب و نظام بزند، آن مسئول طاغوتی و ضدانقلاب است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha