چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / نشست ائمه جمعه استان همدان با استاندار

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: اگر به دنبال ارتقای وحدت در جامعه هستیم و یا می‌خواهیم ارزش‌ها و باورهای دینی مردم افزایش پیدا کند، باید به نماز جمعه به عنوان قلب تپنده فرهنگی توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد مولایی، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان، امروز در نشست ائمه جمعه استان، با تقدیر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، در راستای تقویت جایگاه نماز جمعه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نماز جمعه را قلب تپنده فرهنگی جامعه عنوان کردند و لذا بنده از نماینده ایشان در استان به علت توجه ویژه به این قلب تپنده باید تقدیر کنم.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان افزود: به فرموده حضرت آقا، نماز جمعه قلب تپنده فرهنگی جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه برای داشتن بدنی سالم باید قلبی سالم داشته باشیم، عنوان کرد: بیماری قلب ارتباط مستقیم با بیماری دیگر اعضای بدن دارد، بنابراین اهتمام به سلامتی قلب، به معنای اهتمام به سلامتی دیگر اعضا بدن است.

حجت الاسلام مولایی با بیان اینکه حوزه فرهنگ  همانند بدن یک انسان است، یادآور شد: از باورها و عقاید انسان، هنجارهای اجتماعی و ارزش‌های اسلامی می‌توان به عنوان اجزا فرهنگ نام برد و اگر آنها را به مانند یک انسان بدانیم، قلب این جسم به گفته رهبر معظم انقلاب، نماز جمعه خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر به دنبال ارتقای وحدت در جامعه هستیم و یا می‌خواهیم ارزش‌ها و باورهای دینی مردم افزایش پیدا کند، باید به نماز جمعه به عنوان قلب تپنده فرهنگی جامعه توجه داشته باشیم.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان در پایان با تاکید بر اینکه به گفته مسئولان استانی به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز جمعه حرف اول را می‌زند، گفت: درخواست ما از مسئولان آن است که این موضوع را به اطلاع عموم برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha