پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حاتمی راد

حوزه/ کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی تصریح کرد: دشمن با شیوه ها و شگردهای دقیق و پیچیده به ویژه با استفاده از ابزارهای رسانه ای، به دنبال یأس پراکنی در جامعه ماست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر منصور حاتمی راد پیش از ظهر امروز طی سخنانی در نشست بصیرتی تحلیل مسایل روز که به همت واحد خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم و با حضور بانوان طلبه برگزار شد، با تأکید بر لزوم توجه همه جانبه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار داشت: امروز یکی از مهم ترین و کلیدی ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب از مردم و مسئولان، تلاش و اهتمام همه جانبه در راستای ایجاد و تقویت فضای اُمیدوارانه در کشور است.

وی افزود: ایشان به طور خاص در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید فرمودند که امروز اولین و اصلی ترین جهاد در کشور، جهاد امیدآفرینی و تقویت نگاه خوشبینانه به آینده است.

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی(ره) با بیان این که دشمن از طریق جریان نفوذ و نیز دنبال کردن خط تحریف به دنبال نااُمید کردن مردم و نسل جوان از انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن و ایادی داخلی آن با طرح برنامه های دقیق، حرفه ای و پیچیده به خصوص با استفاده از ابزارهای متنوع رسانه ای به دنبال یأس پراکنی در جامعه ماست و ما در مقابل این جریان نباید بگذاریم که امید در میان مردم و نسل جدید کمرنگ شود.

وی با اشاره به این که در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم، گفت: ما باید حقایق تاریخ انقلاب و دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی را صادقانه و با بهره گیری درست از ابزار هنر و رسانه برای مردم و جوانان تبیین کنیم چرا که به این وسیله و نیز بصیرت افزایی در سطح جامعه، بخش مهمی از توطئه های دشمن خنثی می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha