شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت‌الله سید احمد علم‌ الهدی

حوزه/ امام جمعه مشهد مقدس گفت: مهم ترین قشری که امروز باید به آنان رسیدگی شود، قشر کارگر است زیرا محور اصلی تولید، کارگر است و کارگر باید در رفاه و آرامش باشد که بتواند با اخلاص کامل فعالیت جهادی خودش را انجام دهد، در برابر تحریم های دشمن، دشمن را به خاک بزند و عزت اقتصادی ما را بالا ببرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، در خطبه دوم نمازجمعه ۱۰ بهمن ماه در حرم امام رضا (علیه‌السلام) اظهار داشت: از لطف و عنایت شما در اقامه عزا و سوگ پر فضیلت صدیقه اطهر در این شهر و استان متشکرم.

امام جمعه مشهد مقدس تصریح کرد: در جایگزینی راهپیمایی هرساله پیروزی انقلاب به نحوی با اجرای برنامه‌های مختلف، بتوانیم این نقیصه را به نحو احسن جبران کنیم و یادآوری ایام الله، قدرت استقامت و حیثیت شکرگزاری در مردم ایجاد می‌شود.

وی افزود: نظام دینی، ابزار توسعه کمی و کیفی انقلاب اسلامی است و مشکلات امروز یا به خاطر مظالم استکبار جهانی و یا به خاطر ندانمکاری و ضعف مدیریت‌هاست و این مشکلات، فشارها و مضیقه‌های معیشتی نباید شما را ناامید کند و یا بر پیکره امید شما لطمه وارد کند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه مردم در راه پیروزی انقلاب، مشکلات را در کنار هم حل می‌کردند، خاطرنشان کرد: امروز که روز بیپچارگی و ذلت آمریکاست، رشد علمی و دانش‌بنیان ما کار را به جایی رسانده آمریکا از موشک امروز ما می‌ترسد، باید در برابر فشارهای معیشتی ناامید و متذلذل شویم؟

وی گفت: مسئولان و ما مردم وارد میدان شویم و نگذاریم این فشارها و سختی‌ها مخصوصأ نسل جوان با استعداد ما را به ورطه نابودی بکشاند و مهم‌ترین قشری که باید به آنان رسیدگی شود، قشر کارگر است زیرا محور اصلی در تولید، کارگر است و کارگر باید در رفاه و آرامش باشد که بتواند با اخلاص کامل فعالیت جهادی خودش را انجام دهد، در برابر تحریم های دشمن، دشمن را به خاک بزند و عزت اقتصادی ما را بالا ببرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: شورای عالی کار توجه کند تنها مسیٔله تصمیم‌گیری در دستمزد مشکل را حل نمی‌کند، باید زندگی کارگر را اداره کرد و اضطراب کارگر، دغدغه و عدم امنیت کاری، بزرگ‌ترین دردی است که باید شورای عالی کار، آن را حل کند.

وی افزود: امروز که هر شرکت و نهادی برای افراد خانواده زیر مجموعه‌اش مرکز تفریحی دارد، نقطه تفریحی و ابزار رفاه خانواده کارگر کجاست؟

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha