جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فقط برای خدا

برگزاری دو نمایشگاه «‌فقط برای خدا» و «روایت عشق» در دمشق با استقبال گسترده مردم سوریه و فرهنگ‌دوستان این کشور روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این دو نمایشگاه که توسط وزارت فرهنگ سوریه، اداره کل فرهنگ دمشق با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شده است، پوسترهای مجموعه «فقط برای خدا» به همراه عکس‌های مراسم تشییع شهید سلیمانی به نمایش درآمد.

این دو نمایشگاه‌ از ۱۷ دی ماه برپا شده و در جریان آن، در فرهنگسرای ابورمانه دمشق، مجموعه پوسترهای «فقط برای خدا» در معرض دید عموم قرار گرفت، در این پوسترها که توسط حوزه هنری استان کرمان تهیه شده، روایت‌هایی از سلوک و رفتار سردارسلیمانی تصویرسازی شده است.

در نمایشگاه «روایت عشق» هم که در فرهنگسرای « کفرسوسه» برگزار شد عکس‌هایی از مراسم تشییع میلیونی این شهید گرانقدر به نمایش درآمد، این نمایشگاه شامل ۳۰ عکس ازمراسم تشییع سردار بود که بعد از اعلام فراخوان، از میان صدها عکسی که توسط مردم شهرهای مختلف کشورمان ارسال شده بود، توسط «خانه عکاسان ایران» انتخاب شده است. در مراسم افتتاح این نمایشگاه‌، سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی و مدیر کل فرهنگی دمشق و روسای فرهنگسراها حضور داشتند.

استقبال از نمایشگاه‌ها

گزارش‌ها حاکی از آن است که این نمایشگاه‌ها با استقبال مردم و فرهنگ‌دوستان سوریه روبرو شده و بازدیدکنندگان خصوصاً بعد از مطالعه ترجمه پوسترهای «فقط برای خدا» که به رفتار و سلوک سردار سلیمانی می‌پردازد، خواستار برگزاری مجدد چنین نمایشگاه‌هایی شده‌اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha