سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
ولادت حضرت زهرا (س)

حوزه/ مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر از برگزاری همایش «ولایت اجتماعی زن»، در روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه در تالار اندیشه حوزه هنری تهران خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، به نقل از  روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، حسین ظریف منش، از برگزاری همایش «ولایت اجتماعی زن» با اهتمام بنیاد بین المللی غدیر و سازمان بسیج جامعه زنان کشور و با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر افزود: همایش ولایت اجتماعی زن با الهام از پیام حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به کنگره‌ی «هفت هزار زن شهید کشور»، در آستانه سالروز میلاد موفور السرور نخستین مدافع حریم ولایت ودخت گرامی پیامبراکرم(ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: نشر و گسترش آموزه های علوی و معارف فاطمی و نیز ترویج ارزش های فرهنگ دینی برای زن مسلمان و مَجد و عظمتی که این فرهنگ به جایگاه بانوان بخشیده است وظیفه و الگویی جهانی است.

ظریف منش خاطرنشان کرد: در همین راستا و با عنایت به تقارن سالروز میلاد موفور السرور نخستین مدافع حریم ولایت و دخت گرامی پیامبر اکرم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) با میلاد فرزند صالحشان حضرت امام خمینی (ره)، «همایش ولایت اجتماعی زن» با اهتمام سازمان بسیج جامعه زنان کشور و بنیاد بین المللی غدیر و با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می گردد .

وی، هدف از برگزاری این همایش را تبیین و تشریح جایگاه بانوان مسلمان در عرصه فرهنگ دینی ودفاع مقدس اعلام کرد .

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: این همایش در روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور ارزشمند خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و برخی از علما، اندیشمندان و مسئولین کشوری و لشکری با رعایت کامل و دقیق دستورات پزشکی برگزار می گردد .

لازم به ذکر است در این همایش ضمن بهره مندی از سخنرانی برخی شخصیت های علمی و دینی از تعدادی از بانوان ایثارگر کشور تجلیل به عمل می آید .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha