جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام انصاری

 حوزه / مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: در این ایام دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌های کشور را به نسل جدید منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، امروز در جمع کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و نظام مردم‌سالاری دینی با مشارکت مردم و در چارچوب احکام اسلامی شکل گرفته است.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز خاطرنشان کرد: در این ایام دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌های کشور را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی ادامه داد: این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست و انقلابی که امام امت آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

انصاری اظهار کرد: درخت انقلاب شکوهمند اسلامی ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ بعد از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های سرافراز ملت ایران به بار نشست و صفحه پرافتخار دیگری در تاریخ کهن و ماندگار ایران اسلامی بر جای گذاشت، اینک الگوی تمام عیار برای ملت‌های مقاوم و آزادیخواه جهان است.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: باید توجه داشت همان گونه که پیروزی انقلاب در سایه همراهی ملت با امام به دست آمد، تداوم انقلاب و حفظ ارزش ها نیز در سایه تبعیت و همراهی رهبر عالیقدر و معظم انقلاب است.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: فضای خفقان و استبدادی رژیم دیکتاتوری با ظهور و بروز انقلاب اسلامی از بین رفت و مردم ایران در فضای آزاد نفس می‌کشند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha