یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار حسینی

حوزه/فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بعد از سرنگونی رژیم پهلوی بیش از ۲۵ هزار مستشار آمریکایی از کشور بیرون انداخته شدند که نشان می داد رژیم پهلوی دست نشانده ابرقدرتهای آن زمان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، مراسم جشنی در سنندج تحت عنوان جشن «میلاد کوثر» برگزار شد.

سردار سیدصادق حسینی در این مراسم اظهار داشت: قدرتی که روزگاری آمریکا از آن دم می زد، اکنون وجود ندارد و قدرت این کشور تا جایی به تحلیل رفته که برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۵ هزار نیروی نظامی را در اطراف کنگره مستقر می کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ایران نشان داده است که حلقه وصل بین کشورهای اسلامی است و روحیه استکبار ستیزی مردم این کشور زبانزد دنیا است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه آمریکایی ها دست به هر کاری می زنند که قدرت دفاعی و موشکی را از ایران بگیرند، گفت: در پیشنهاد اخیر آمریکایی ها از ایران خواسته اند که نیروگاه ها و قدرت موشکی خود را تعطیل کند و  حمایتی از نیروهای مردمی و آزادیخواه در منطقه نداشته باشد که این گفتار و خواسته های غربی ها و آمریکایی ها به نوعی یک استعمار محسوب می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان به دو بلوک غرب و شرق تقسیم می شد، ولی با پیروزی انقلاب مردمی ایران قطب سومی به نام جمهوری اسلامی  در دنیا به وجود آمد.

این فرمانده نظامی تاکید کرد: بعد از سرنگونی رژیم پهلوی بیش از ۲۵ هزار مستشار آمریکایی از کشور بیرون انداخته شدند که نشان می داد رژیم پهلوی دست نشانده ابرقدرتهای آن زمان بود.

سردار حسینی عنوان داشت: ایران اسلامی به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کرده است که با وضعیت گذشته به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه امروز ایران در زمره کشورهایی است که در صنعت فضایی حضور دارد، گفت: نظام از ابتدای پیروری انقلاب تاکنون در خدمت مردم بوده و این را برای خود مایه افتخار و برکت می داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha